Szkoła Podstawowa nr 84
Menu

Wieści szkolne

Z wizytą u Adama Mickiewicza

18 kwietnia 20 uczniów z klas 7b i 7c wybrało się na wycieczkę w ramach kółka języka polskiego "Podróż z Mickiewiczem".

Tego dnia pojechaliśmy do Krakowa, aby złożyć hołd wieszczowi - odwiedziliśmy jego grób na Wawelu. Zbiórkę na Dworcu Głównym mieliśmy już o 5.30 rano, ale nikomu nie zabrakło to dobrego humoru. Zwiedziliśmy Katedrę Wawelską łącznie z Dzwonem Zygmunta oraz Kościół Mariacki, spacerowaliśmy nad Wisłą koło Smoka Wawelskiego oraz po urokliwym Kazimierzu, a także innych pięknych miejscach. Oczywiście nie obeszło się bez obwarzanek, wszystkim bardzo smakowały. Czas spędzony w pociągu również przyniósł radość. Dzieci mogły lepiej poznać siebie oraz swoich opiekunów. Wielkie podziękowania dla Was, Drodzy Uczniowie, za ten cudowny wyjazd, bo byliście wspaniali! Dziękuję też opiekunkom: naszemu przewodnikowi z ogromną wiedzą Panu Zbigniewowi Kilińskiemu oraz cudownej Pani Pedagog Darii Stankiewicz, która z wielkim sercem podchodziła do naszej młodzieży, a także Panu Dyrektorowi Rafałowi Justowi za pomoc i wsparcie naszego wyjazdu.

6 maja 2024 | Ewa Jakubiak-Szydłowska, Daria Stankiewicz, Zbigniew Kiliński | Powrót do spisu wiadomości