Filtruje dla Bałtyku
BRITA uruchomiła specjalną platformę #FiltrujemyDlaBałtyku i kontynuuje program, którego celem jest ograniczenie ilości plastikowych śmieci w Bałtyku. Marka idzie o krok dalej w swoich działaniach i startuje z akcją skierowaną do nauczycieli i rodziców. Bohaterką akcji jest foczka adoptowana przez markę BRITA we współpracy z Fokarium Stacji Morskiej im. Prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu, której nadano imię Britka. Do dziś na całym świecie pojawiło się już 9,1 mld ton plastiku, a tylko 9% trafiło do recyklingu. Szacuje się, że nawet 15 milionów ton plastiku trafia rocznie do mórz i oceanów. Bałtyk nie jest wolny od problemów, z którymi boryka się Morze Śródziemne czy Ocean Spokojny, a jest tak blisko nas. Dlatego należy o niego zadbać, bo sam się nie obroni. BRITA jako marka odpowiedzialna społecznie postanowiła odpowiedzieć na te potrzeby między innymi rozwijając akcję #FiltrujemyDlaBałtyku,której częścią jest program edukacyjny skierowany dla dzieci w wieku szkolnym.